Anjing Menyusu Bayi Lapar Yang Dibuang Oleh Kedua Orang Tuanya

(Gambar sekadar hiasan)

Anjing Menyusu Bayi Lapar Yang Dibuang Kedua Orang Tuanya

Kekuasaan ALLAH itu tiada batasnya, walau di anggap anjing adalah salah satu binatang yang paling jijik selain babi oleh masyarakat islam tentunya.

Sepertimana yang kita tau ada sebab binatang seperti ini di jadikan selain dari pada simbol keburukan ahklak manusia.lihat! dengan kuasa ALLAH seorang bayi yang di buang oleh ibu bapanya sendiri selamat akibat di susui seekor anjing.

Bayi yang berumur 2 tahun itu dilantarkan dalam keadaan telanjang di tempat yang kotor cili pada kamis 03.09.2015.sejumlah laporan media mengatakan bayi itu ditinggalkan tanpa makanan dan air.

Mereka juga mengatakan bayi malang itu bisa menyambung nyawa setelah menghisap susu anjing betina bernama reina dengan rakus,kemudian Lory Escudero si pemilik Reina melihat keadaan yang ganjil itu terus mengangkat bayi berkenan dan menghubungi pihak polis sebelum dibawa kehospital.

"Anjing kami sedang hamil dan bayi yang lapar itu nampaknya menghisap puting anjing kami untuk minum susu denga rakus," kata Lory Escudero, pemilik Reina.

Sejauh ini belum ada informasi sah mengenai kedua orang tua bayi,saat ini bayi malang itu telah menjalani perawatan  di hospital karna bayi itu mengalami malnutrisi, infeksi kulit dan kutu rambut.selepas itu kami akan membawanya ke rumah penampungan sosial tempatan, ujarnya pihak hospital kepada mirror
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment